dinsdag 2 februari 2010

Ziek!

Help! Ik ben ziek! Zoals zovelen reeds deze winter buikgriep...en morgen zou mijn winkeltje open moeten! Gelukkig echter is er ons allerliefste Tessa die ik in allerijl heb kunnen optrommelen om morgen de honeurs in mijn winkeltje te gaan waarnemen. Als je haar morgen in Lokeren passeert kan je haar meteen proficiat wensen want ze heeft als zangeres "Bristol Blonde" de wedstrijd voor beste song gewonnen op "My space". Als prijs mag ze een optreden ten beste geven in de Petrol in Antwerpen op 3 april aanstaande op het Easter Edge Festival...allen daarheen zou ik zo zeggen!
De workshop voor morgenavond heb ik helaas moeten aflassen. Van mijn kant moet je momenteel niet te veel actie verwachten, ik kruip terug onder de wol en hoop er donderdag weer helemaal klaar voor te zijn...tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten